Forsvarsbyggs servicesenter er nå kun ett nummer unna - 815 70 400

Noen behov er allmenne. Andre er bare dine. Derfor lover vi i Forsvarsbygg at vi skal lytte til dine behov og levere det vi har lovet, som avtalt.

Servicesenteret er selve knutepunktet i vår organisasjon som videreformidler og følger opp at dine henvendelser blir løst. Servicesenteret håndterer og videreformidler alle typer henvendelser knyttet til dine leveranser fra Forsvarsbygg. De tar også gjerne i mot dine tilbakemeldinger, og kan dessuten hjelpe deg med å bestille tjenester.

Fordelen for deg ved å bruke Forsvarsbyggs servicesenter er:

  • Forsvarsbyggs servicesenter er opprettet kun for deg og du får alltid svar
  • Forsvarsbygg servicesenter lover å svare deg innen 20 sekunder
  • Meldinger direkte til servicesenteret blir registrert, og du kan være sikker på en effektiv og systematisk behandling av saker som er viktige for deg
  • Våre servicemedarbeidere har inngående kjennskap til Forsvarsbygg, Forsvaret og festningene, og kan derfor svare deg på nesten alt
  • De kan kontaktes på den måten som passer deg best. Du kommer enkelt i kontakt med servicesenteret på telefon 815 70 400, e-post: servicesenter@forsvarsbygg.no eller internett www.forsvarsbygg.no. Du kan også sende en SMS med FB til 1960, så ringer vi deg opp og hører hva du har på hjertet.

Forsvarsbyggs servicesenter er tilgjengelig for deg. Hver dag sitter vi klare for å hjelpe deg. Uansett om du har generelle spørsmål, eller om du har behov for å snakke med en av våre medarbeidere, kan du ringe eller skrive til oss for å få hjelp. Våre bygg og anlegg er selvsagt et hovedfokus - og skader feil og mangler kan meldes til servicesenteret.

Vår oppgave er å gi våre leietagere og publikum en god opplevelse og yte god service.

Det er viktig at våre leietagere, brukere og publikum opplever å få god service når de er i kontakt med Forsvarsbygg. De skal oppleve at vi holder et høyt servicenivå, enten de har arbeidsplass i våre bygg, skal kjøpe våre tjenester eller ferdes på en av våre festninger.

Vår viktigste oppgave er derfor å skape trivsel for deg.

Denne grunnholdningen har vi uttrykt i følgende serviceløfte:

  • Vi skal respondere på din henvendelse innen 2 virkedager.
  • Vi skal alltid levere på avtalt tid.
  • Du skal vite når vi kommer og hvem som er ansvarlig kontaktperson.
  • Vi skal stå for ryddige leveranser i alt vi utfører.
  • Dersom du klager på manglende oppfølging skal du få svar på klagen innen 2 timer
  • Rett til topps garanti: Skulle mot formodning ikke få svar på din klage, har du anledning til å gå rett til ledelsen.

Vi lover med andre ord RASK RESPONS OG RYDDIG LEVERANSE til alle som er i kontakt med oss.

RIS og ROS
For at tjenestene vi leverer til deg skal bli enda bedre ønsker Forsvarsbygg at du deler dine synspunkter med oss. Alle tilbakemeldinger brukes systematisk i arbeidet med å utvikle vår service og våre tjenester.

Ta kontakt med vårt servicesenter allerede i dag. De er kun et telefonnummer, en e-post eller en tekstmelding unna!