PRI 1: LEVERE!

Forsvarsbyggs viktigste prioritet i all overskuelig framtid er å levere som avtalt, sette Forsvaret først og hver dag bidra til å bygge forsvarsevne. Nøkkelen til å lykkes med dette er motiverte medarbeidere, som hver dag gjør sitt beste for å være et godt vertskap og innfri dine forventninger til god service og trivsel.

Driftstekniker Jonny Nordby

Opplever du medarbeidere i Forsvarsbygg som fremstår som et godt vertskap og som innfrir dine forventninger, kan du gi dem "et klapp på skulderen" ved å benytte skjemaet på denne siden.

Ønsker du å snakke med oss, kan du gjerne ringe vårt servicesenter på telefon 815 70 400 og fortelle hvem som fortjener en ekstra oppmerksomhet.

Les også om Forsvarsbyggs serviceløfte

Navn på medarbeider
Avdeling i Forsvarsbygg
(f.eks markedsområde, festning, etc)
Derfor fortjener vedkommende
en opmerksomhet


(Referer gjerne til en konkret opplevelse)
Ditt navn
Avdeling i Forsvaret, eller samarbeidspartner
du representerer