Hopp til hovedinnhold Hopp til bunnen av siden
logo: Forsvarsbygg.no

Forsvarsbyggs kundeundersøkelse 2008

1. september sender Forsvarsbygg ut sin årlige kundeundersøkelse.
- Tilfredse kunder er et av våre viktigste mål, sier kommunikasjonsdirektør Marit Jakobsen Leganger.

Ris eller ros - din mening teller

Forsvarsbygg leverer et bredt spekter av eiendomstjenester til Forsvaret. I den senere tid har Forsvarsbygg også levert tjenester til et utvalg andre offentlige kunder. Den årlige kundeundersøkelsen gir et bilde på hvordan disse leveransene mottas av Forsvarsbyggs kunder og samarbeidspartnere.

- Rundt tusen av våre kunder og kontaktpersoner vil motta undersøkelsen. Vi håper så mange som mulig vil benytte anledningen til å gi oss sin oppriktige tilbakemelding. Vi trenger både ris og ros for stadig å kunne forbedre oss, oppfordrer Leganger.

Svarfristen for undersøkelsen er satt til 19. september og undersøkelsen gjennomføres av Ennova AS. Resultatene av undersøkelsen vil foreligge senhøsten 2008.

Fant du det du lette etter?

Nyhetsvarsling

Få e-post når det kommer nye saker.